Şeker İçin Akıllı Yiyin

Şeker İçin Akıllı Yiyin

Şeker İçin Akıllı Yiyin

Beslenme düzeninizin aldığınız kararları etkiliyor biliyor musunuz?

South Dakota Üniversitesi'nde yapılan bir araştırmaya göre; kanındaki şeker seviyesini artıran insanlar geleceğe yönelik hedeflere, kısa ömürlü planlara göre çok değer veriyor.

Araştırmaya katılanlar şeker seviyelerini yükseltmek için kola gibi içecekler içtiler. Tabii bu gerçek hayat için çok da akıllı bir yöntem. Siz siz olun şeker seviyenizi sabit tutmak ve şeker krizlerini önlemek için gün içinde dengeli beslenmeyi elden bırakmayın.
 
Askmen Türkiye’yi Takip et!

YORUM

Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Mynet.com sorumlu tutulamaz.
   

Çok Okunanlar

Ukraynalı Barbie
Zuckerberg'e Göğüslü Rakip
Pornoculardan İnternet Devine Dava
Seks Gibi
Casus Foto: Porsche Macan
Seksin Yolu Karanlık
Japonlardan Yapay Kalça
İnsanın En Sadık Dostu Peşinde
Metroda Kız Nasıl Tavlanır?
Erkeklere En İyi Diyet Önerileri